Tvoření je pro mě radost a baví mě hrát si s něčím novým a vyzrát na slovíčko "nejde".
Proto jsem se postupně naučila dělat jednoduché, funkční stránky a mohu svoje zkušenosti nabídnout vám, a podpořit tak začínající projekty.

Snažím se o maximální péči, aby stránky byly vaším otiskem.
Zařídím vše za vás, včetně nákup domén atd.
Poradím s možností reklamy, prezentace, napojením na sociální sítě, případným nastavením Facebookových reklam a Google AdWords. Na toto téma jsem prošla i několik profesionálních školení.
Mohu pomoci i s vytvořením textů, pokud se v psaní necítíte dobře, nicméně to není moje priorita :-).

Jsem laik, který pro vás udělá maximum, co umí a zná.
I vyrovnání za mou práci tomu samozřejmě odpovídá.

Jediné, na co bych ráda upozornila, že nejsem grafička, a přestože s lecčím si dokážu poradit, nemám aktuálně potřebné zázemí k vytváření složitějších grafických návrhů a log.

Rádi byste dali věci do pohybu a poslali je mezi lidi?
Kontaktujte mě a domluvíme se :-).



Vyhrazuji si právo odmítnout realizaci vašich stránek, pokud nebudu souznít s jejich obsahem.